sobota, října 27, 2007

Shromáždění společenství vlastníků

Dne 31. října v 19:00 se bude konat Shromáždění společenství vlastníků v SOU Pramen.

Program:

  1. Zahájení
  2. Informace o hospodaření SVJ
  3. Zavedení bezpečnostního systému v garážích – smlouva o finančním vyrovnání
  4. Zavedení kabelové televize
  5. Plnění smlouvy o odstranění vad zjištěných v záruční lhůtě z úrovně ESHELu – návrh dalšího postupu
  6. Postup při dálším vymáhání pohledávek od neplatičů
  7. Návrh plnění rámcového ujednání mezi všemi výbory SVJ v lokalitě "Na Hrádku" o dalším postupu při řešení zabezpečení celého objektu
  8. Návrh systému elektronického hlasování
  9. Návrh domovního řádu
  10. Diskuse

Btw. Moc bych chtel poděkovat všem za kometáře a hlavně těm, kteří se podělili o smysluplné informace. Např. linky na další blogy, informace o zavedení UPC, novinky tykající se výstavby poslední etapy, ...

Zajímavé odkazy:

Děkuji moc členům našeho výboru, že se starají o náš bytový komplex i přesto, že se mezi námi našlo pár jedinců, kteři jim jejich práci opravdu komplikují.

72 Comments:

Anonymous Anonymní said...

TYTO PŘÍSPĚVKY SNAD PÍŠE NĚJAKÝ FANATICKÝ PŘÍZNIVEC VEJBORŮ! KOLIK VÁM ZA TO PR PLATÍ?!

1:58 dop.  
Anonymous Anonymní said...

To si pište, že jim jejich protiprávní činnost a činnost, která není v souladu se stanovami, které schválilo usnášeníschopné shromáždění, které je nadřízeno vejborům, zatrhneme! Nenecháme se okrádat a komplikovat si život všehoschopnými vejbory! Jste si vědomi, že schvalováním protizákonné činnosti výboru se spolupodílíte na jejich trestných činech?!

2:01 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jaktože se schůze koná déle než po 12 měsících? Dle stanov má být do roka od posledního konání.

2:30 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Nejaky odpurce zmen umyslne znicil zevnitr kovani dveri ve 1447. To vam to neni trapne soustavne a anonymne hazet spinu na vybor a jeste k tomu nicit spolecny majetek.

2:45 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Schvalilo shromazdeni vymenu zamku za modernejsi (modernizace, vec tykajici se vsech, podleha dle stanov a zakonu rozhodnuti shromazdeni a ne vejborum, kteri jsou podrizeni schuzi vlastniku!)?! Neschvalilo! Tudiz se nekdo nasrany z toho, ze vejbori rozhoduji o nas bez nas, rozhodl vymenit novy zamek vlastnimi silami jako cini vybor. Kdyz se vejbori nikoho na nic neptaji, proc by se mel ptat ten, co to vytrhl!?

2:59 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Potom je ten "nekdo" pane Bubeniku asi zraly na dusevni hospitalizaci, kdyz si nici vlastni majetek, jen aby nam vsem neco dokazal nemyslite? Navic vzhledem k terminu to pusobi pomerne ucelove. Ale kdyz myslite, ze je to cesta k naprave lidstva, ja se s Vami prit nebudu.

4:02 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Tady nikdo nic neschvaluje, pouze vysvetluje, jakou mohl mit dotycny motivaci, tj. dosvedcit vejborum, ze cela vymena zamku bylo zbytecne vyhazovani penez oknem. Kazdy at si svuj byt a sklep zabezpeci, jak nejlepe umi, u vchodu at je puvodni zamek, protoze, jak vidno, vymeneny yamek nekdo vylomil ray dva.

5:18 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, vraťte laskavě původní zámek, ať máme jeden malý klíč od všech společných dveří a nemusíme se tahat s dalšími velkými zbytečnými navíc.

5:19 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Dobry den
Napada me dalsi varianta a v tom pripade bych rad poradil tem blahovym sousedum kteri ve svych sklepech skladuji drazsi majetek napriklad jizdni kola v cene 5 az nekonecno tisic aby je pro vsechny pripady uskladnily jinde. V pripade opetovneho ukradeni nekolika kol by nas mohla postihnout dalsi akce klice .Umim si predstavit jeste horsi scenare.
Mimo to mam dotaz ,volal dotycny POLICII,aby tuto zpusobenou skodu mohl pozdeji nahlasit jako POJISTNOU udalost????????????
Nebo zaplatime novy zamek ,vlozku vcetne kliky a stitku opet vsichni ze spolecneho fondu,jako jiz nekolikrat zminene ukradene hasicaky a dalsi??????
Predpokladam ze pokud platime pojisteni domu,vztahuje se pojisteni i na tento druh zpusobene skody.
Zamerne se nepodepisuji jako VLASTNIK aby si nekdo nahodou nepletl mou identitu s VLASTNIKEM ci VLASTNICI a nesnazil se zesmesnit mou osobu.
Pokud nazivam nekoho blahovym tak jen proto ze pouze blahovy clovek a to pouzivam jemne oznaceni,umisti drazsi majetek do spolecnych prostor.Pokud tak cini nerika si o nic jineho nez o to aby mu nekdo jiny jeho majetek uzmul.
Tedy pro jistotu Anonymni soused

http://nahradku.blogspot.com/2007/10/zabezpeen-hotovo.html#comments

5:23 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Na vandalismus je spoluucast, takze zaplatime. Nehlede na jiste vyssi pojistku pro pristi rok.

5:46 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Vy ignorante, zamek nekdo vylomil "raz dva" zevnitr a ne z venku. Zevnitr neni nutne davat drahe bezpecnostni kovani, protoze skoro nikdo neuvazuje ve zvrhlych intencich jako Vy, ze si bude nicit sam svuj majetek. Priste Vam doporucuji rozmlatit dvere zvenku, aby jste nam dokazal, ze mate pravdu.
Mj. slysel jste taky nekdy neco o spoluucasti v ramci pojistky. To mate jako u auta. Pokud nulova spoluucast pak obrovska pojistka, pokud prijatelna pojistka, pak urcita spoluucast. Vam aby clovek taky vysvetloval zakladni fungovani systemu. Ale Vy, na coz usuzuji z Vaseho jednani, jste asi zil predtim na Marzu a ted si teprve zvykate.
Proc si radeji nekoupite vlastni barak a nedate nam vsem pokoj.

taky anonymni soused.

5:50 dop.  
Anonymous Anonymní said...

POZNATKY ZE SHROMAZDENI

1. Ani pan Kratochvil z IKONu, ani nikdo z vyboru si dlouho nebyl schopen vzpomenout, co se skryva v desetisicovych polozkach na uctu „Sprava a udrzba (ucet 518060)“! Az po nekolika urgencich z nich nakonec vylezlo, ze tam jsou desetisice za jakehosi domovnika Vodicku (tel. 602 271 738) a kdo vi, co jeste, pricemz zadneho domovnika si shromazdeni tak dalece, co vime, nikdy neodsouhlasilo, tj. jedna se o dalsi podezrelou desetitisicovou objednavku vyboru bez vedomi vlastniku, obdobne jako v pripade shromazdenim neodsouhlasene vymeny zamku za desetitisice na uctu „Drobna udrzba v dome (ucet 511020)“! K tomu srovnej: NETRANSPARENTNI, SCHUZI NESCHVALENE HOSPODARENI VYBORU, PREKRACOVANI PRAVOMOCI <=> PROTIZAKONNOST CINNOSTI VYBORU, UTRACENI PENEZ SPOLECENSTVI VYBOREM BEZ POVERENI VLASTNIKY aneb vybor nesmi cinit nic, cim jej nepoverili vlastnici, jejich stanovy, ci zakon.
Vymena zamku za modernejsi (modernizace tykajici se vsech) nebyla schvalena schuzi dle stanov. Navic neni nic platna, kdyz kdokoli pusti do domu kohokoli a kdyz dvere od sklepu nechavaji lide otevrene, obojihoz jsme byli nekolikrat svedky.
PODSTATNE ZMENY NA SPOLECNYCH CASTECH DOMU TYKAJICI SE VSECH MUSI DLE STANOV SCHVALIT VSICHNI VLASTNICI. Viz
Cl. IV Podstatne zmeny spolecnych casti domu (s. 3)
Spolecenstvi dale zajistuje se souhlasem vsech clenu spolecenstvi zmeny stavby (nastavby, pristavby, rekonstrukce a modernizace) a zmeny v uzivani stavby.
Cl. VII Shromazdeni
(14) K prijeti usneseni o zmene ucelu uzivani stavby, o zmene stavby, jakoz i o podstatnych zmenach tykajicich se spolecnych casti domu je zapotrebi souhlasu vsech clenu spolecenstvi. (s. 7)
plus (12) ... Jde-li o dulezitou zalezitost, muze prehlasovany clen spolecenstvi pozadat soud, aby o ni rozhodl. … (s. 6)
Cl. VIII Vybor
(1) Vybor ... rozhoduje ve vecech ... S vyjimkou tech veci, ktere jsou podle zakona o vlastnictvi bytu a techto stanov ve vylucne pusobnosti shromazdeni, anebo si je shromazdeni k rozhodnuti vyhradilo. (s. 7)
Cl. XIV ... povinnosti clena spolecenstvi
(2) Clen spolecenstvi ma povinnosti vlastnika jednotky a clena spolecenstvi uvedene v prislusnych ustanovenich zakona o vlastnictvi bytu a techto stanov, zejmena ma povinnost … e) zdrzet se jednani, jimz by zasahoval do prava ostatnich clenu spolecenstvi (s. 11).
S tim tez souvisi, ze lide ze 1444 automaticky dostali pri neschvalene zbytecne modernizaci zamku klice i od 1447, naopak ne, pricemz lide ze 1447 jsou spoluvlastniky pozemku pod 1444/1447 a maji pravo prochazet i domem 1444, protoze od nej na zacatku automaticky dostali klice (zkratka nejen k zastavce a ze zastavky autobusu, k popelnicim na trideny odpad, k vecerce atd.). I v tomto pripade vybor porusil vyse uvedeny Cl. XIV stanov o povinnostech clena spolecenstvi, tj. zdrzet se jednani, jimz by zasahoval do prava ostatnich clenu spolecenstvi.
Vzhledem k tomu, ze byl vymenen i zamek mistnosti s popelnicemi a klice tak maji i popelari, je nas dum nyni „doopravdy vice zabezpecen“. K tomu srovnej citaci z http://nahradku.blogspot.com/2007/06/zabezpeen-dom.html#comments: „Muze mi prosim nekdo odpovedet? To obtloustle individum romske narodnosti vyvazejici popelnice a volajici na ridice projizdejicich vozu Lipnickou ulici ‘VY MRDKY!’ ma klice i od naseho domu 1447? Ja bych tohoto muze odhadovala spise na nocniho prodavace drog a prznitele malych deti.“

2. Vybor dosud ve spolupraci s okolnimi vybory ani nedoresil predrazenou EPS, ani nepozadal spolecnost Plural o vraceni casti plateb a soucasne smluvni snizeni premrstenych sazeb tak, jak pozadovali vlastnici na predchozich shromazdenich. K tomu srovnej: RESENI NEFUNKCNI EPS <=> VYPOVEZENI VELMI NEVYHODNE SMLOUVY SE SPOLECNOSTI PLURAL
V jakem je stavu a proc se tolik vlece?! Proc jeste neni vypovezena velmi nevyhodna smlouva se spolecnosti Plural, jak bylo dohodnuto na predchozich schuzich SVJ?!
Dle jednoho z nejvetsich specialistu na EPS v CR je nase cena za EPS „velka sila“. Pry se ani v objektech jako je napr. hypermarkety tolik neplati. Je prosim v ramci reklamace (+ brzkeho vypovezeni smlouvy) reseno castecne nedodani sluzeb (tj.
* pokud tam neni ten kabel, nemelo to pry byt zkolaudovano a kazdopadne by k tomu mela byt v kolaudacnim rozhodnuti vyhrada s terminem odstraneni,
* napojeni EPS primo na HZS mj. v projektu/stavebnim povoleni)
a pozadovano vraceni casti plateb a soucasne smluvni snizeni premrstenych sazeb sazeb tak, jak pozadovali vlastnici na predchozich shromazdenich?!
Z predbezneho porovnani ceniku od Prazskeho hasicskeho zachranneho sboru a nabidky od ALCOMu vyplyva, ze by nas obdobne nainstalovany dohled od HZS jako od ALCOMu vysel cca jen na ctvrtinu az tretinu ceny, NAVIC s PRIMYm NAPOJENIm K HZS (pravdepodobne v Satalicich). Jedine, co je pravdepodobne u HZS oproti komercnim subjektum drobne drazsi, jsou vyjezdy vetsimi auty (s mirne drazsi spotrebou PHM). Bude prosim zjistena a posouzena konkretni nabidka primo od hasicu a dana jim prednost?!

3. Dalsi emailova adresa na vybor (vyjma stavajicich majlu, jak rika pan Ruznar, tj. ruznar@quick.cz lnenicka@zivnobanka.cz martinspilka@seznam.cz) je svjpeluskova1444@seznam.cz. Kdo ma emailovou adresu a chtel ji vyboru poskytnout, aby mu vybor mohl posilat, co na nas zase chysta, aby jiz tolik nerozhodoval o nas bez nas, ucinil tak pri prezenci.

4. Vybor se zavazal zalozit webove stranky SVJ tak, jak pozaduje shromazdeni, tj. mj. at vybor zalozi STRANKY SVJ (mj. dostupne pod heslem pro vlastniky, napr. na nejakem blogovacim serveru ZDARMA (jako maji napr. V domech 1442 a 1449 na http://peluskova.blog.cz, 1443 a 1448 na http://lipnicka.blogspot.com, http://garazepeluskova.ceskyblog.cz, http://nahradku.blogspot.com, http://www.nahradku.ic.cz, apod.), kde lze pod clanky i diskutovat ~ viz nize) a doda tam vse, co se tyka SVJ (tj. zejmena stanovy vc. IC, prehled hospodareni (aktualni + minule roky), smlouva s IKONem, smlouva s Pluralem, smlouva s domovnikem, domovni rad, prehled zavad vc. stavu reseni, program a zapisy ze shromazdeni spolecenstvi, program a zapisy ze schuzi vyboru, ...), a na nastenku daji ke kontaktum "Vice na URL ...". Zn. Na nastenku se vleze maloco a lze se tak na to vymlouvat.
(viz Pokrokovejsi spolecenstvi tak objevila internet. „’Jeden znamy nam vytvoril stranky, umistili jsme je na internet v ramci hostovani zdarma,’ rika Jana Adamkova, predsedkyne vyboru jednoho pardubickeho panelaku. Obyvatele domu tak mohou diskutovat, posilat maily a kdykoli si zjistit veskere informace a kontakty.”
Zdroj: http://www.lidovky.cz/hledame-cleny-vyboru-zn-znalost-prava-vyhodou-fqz/ln_noviny.asp?c=A070612_000149_ln_noviny_sko&klic=219818&mes=070612_0

5. Z IKONu nas dostal na starost opet p. Kratochvil (kratochvil@ikon.cz).

2:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ať na stránkách SVJ také zveřejní v rámci zveřejnění všech smluv a objednávek smlouvu o úklidu, ať již naskenovanou či v textovém souboru, ať vidíme, co vše za nás výbor nasmlouval se svými známými bez schválení shromážděním vlastníků. Děkujeme.

2:28 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A u tech objednavek at zverejni tez nabidky oslovenych konkurencnich dodavatelu zarazenych do vyberovych rizeni vc. tech, co byli osloveni a neodpovedeli, resp. odpovedeli, ze nemaji zajem vc. toho proc nemaji zajme.

2:39 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ať nám všichni blbci políbí prdel!

3:57 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Sousede, vybor ma jiste povinnost zabezpecit uklid, vytah, EPS apod. Diky tomu nemuze bez nahrady vypovedet soucasne smlouvy. A nove smlouvy dle vas musi schvalit shromazdeni, ta soucasna jsou ale neusnasenischopna.
Pouziji-li opet vasi logiku, tak pokud ted vybor zajisti levnejsi uklid, tak ho nebude moci nakoupit, protoze bude muset cekat na usnasenischopne shromazdeni.

Nekamenujte me, asi tomu nerozumim a muzete si o me myslet co chcete, ale proc ten vybor pak je, kdyz by stejne se vsim musel cekat na shromazdeni.

Pokud mam spravne informace tak uklid provadi stejna firma co ve vedlejsich domech uz nekolik let, drive nez nas dum stal.

Myslite,ze si nekdo koupil byt v tomto dome, aby se stal clenem vyboru a prosadil tak mistni uklidovou firmu :-)

6:23 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, presne tak. Vybor nezije ve vzduchoprazdnu. Byl zrizen shromazdenim vlastniku a smi cinit jen to, cim jej vlastnici na schuzi, popr. v ramci stanov, poveri. Nemohou delat, co si usmysli, navic za nase penize. Tento vybor neni ani schopen svolat usnasenischopne shromazdeni. A ze to lze, o tom svedci vetsina prikladu odjinud.

K tomu viz tez vyse citace ze stanov, tj. vybor nesmi cinit nic, cim jej nepoverili vlastnici, jejich stanovy, ci zakon.
Cl. VIII Vybor
(1) Vybor ... rozhoduje ve vecech ... S vyjimkou tech veci, ktere jsou podle zakona o vlastnictvi bytu a techto stanov ve vylucne pusobnosti shromazdeni, anebo si je shromazdeni k rozhodnuti vyhradilo. (s. 7)
Cl. XIV ... povinnosti clena spolecenstvi
(2) Clen spolecenstvi ma povinnosti vlastnika jednotky a clena spolecenstvi uvedene v prislusnych ustanovenich zakona o vlastnictvi bytu a techto stanov, zejmena ma povinnost … e) zdrzet se jednani, jimz by zasahoval do prava ostatnich clenu spolecenstvi (s. 11).

6:52 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jakpa jste prisel na to, ze ma vybor zajistit uklid?! To jako ze maji clenove vyboru uklizet?! :o) Ale konec legrace. Vybor nema povinnost nic zajistovat, pokud jej tim nepoveri vlastnici na schuzi rozhodnutim vc. sepsani stanov, popr. zakon. Co se tyka uklidu, je ve vetsine domu, co zname (kde jsme bydleli, bydli nasi pribuzni, pratele, apod.) nasledujicim zpusobem tak, aby byl levnejsi a lepe kontrolovatelny, nez kdyz je najiman, tj. uklid svepomoci jako je tomu v jinych domech:

A. Na kazdem patre stridani po tydnu v umyvani chodby a schodu dolu po patro niz 1 x tydne.
B. Spolecne prostory (spolecne chodby mimo chodeb a schodu uvedenych vyse v bode A., vytah, atd.) v kazdem dome 1 x tydne uklizi majitele bytu, ktery je nasledujici v poradi, pricemz se zacina bytem, ktery ma nejnizsi cislo v dome.
To, zda to majitel bytu uklidi sam, ci si na to nekoho najme, je jiz jeho starost. Uklid muze (namatkove) kontrolovat vybor, revizor, popr. spoluvlastnici.

7:27 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Pane pozor,

neplytvejte zbytecne energii i kdyz Vase argumenty jsou zcela logicke. Diskutujete s nejvetsi bednou, filozofem, zamecnikem, hudebnim skladatelem, znalcem na vyberova rizeni, EPS, uklid atd. proste s kapacitou v kazdem oboru. Zcela se vsak mylite jestli si tak myslite, ze je to Jara Cimrman. Musim Vas zklamat je to pan Bubenik a toho nemate narok prostrelit. Takze jestli Vam muzu radit neztracejte zbytecne cas a chut do zivota a uzijte si zaslouzeny vikend.

8:06 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Vybor, ze nema povinnost nic zajistovat pokud jej tim nepoveri vlastnici!!???
Tak proc si stezujete kdyz nejede vytah atd. Nebo shromazdeni odsouhlasilo nejakou povinnost udrzby domu?
Muzete obejit sousedy ze 100 bytu, ze navrhujete, aby vytirali chodby. A kdyz to nebude koser, tak souseda ztrestate rakoskou. Bude treba na shromazdeni navrhnout exemplarni trest za neuklizenou chodbu :-).
Nic ve zlem, ale vy me bavite :-)

2:19 odp.  
Anonymous Anonymní said...

DEMAGOGOVÉ, PŘEČTĚTE SI LASKAVĚ, CO NAPSALI VÝŠE. NIKDO NETVRDÍ, ŽE VÝBOR NEMÁ ČINIT NIC, ALE TRVDÍ, ŽE, VÝBOR MÁ ČINIT JEN TO, K ČEMU MÁ MANDÁT ZE ZÁKONA A DLE POVĚŘENÍ VLASTNÍKŮ V RÁMCI STANOV POPŘ. JINÉHO USNESENÍ USNÁŠENÍSCHOPNÉHO SHROMÁŽDĚNÍ. A CO SE TÝKÁ ÚKLIDU: VELMI BYSTE SE DIVILI, ALE PLNO LIDÍ BY RÁDO POŘÁDNĚ UKLÍZELO NEŽ PLATILO ODFLÁKNUTÝ ÚKLID. ZROVNA V SOBOTU JSEM BYL V PANELÁKU RODIČŮ, KDE TO TAK ŘEŠÍ A UKLÍZEL TAM V PŘÍZEMÍ JEDEN SENÁTOR ZA KSČSSD A JETE SE U TOHO USMÍVAL!

12:04 dop.  
Anonymous Anonymní said...

AD ČLÁNEK, TJ. "i přesto, že se mezi námi našlo pár jedinců, kteři jim jejich práci (sic! Tj. při neschváleném utrácení zdrojů vlastníků) opravdu komplikují"

Co KONKRÉTNÍHO máte prosím výše uvedeným tvrzením na mysli?! Že jim komplikují utrácení zdrojů bez schválení jejich majitelů?! To většina spolumajitelů dle našeho průzkumu naopak vítá!

12:42 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Moudrým (spolu)vlastníkům nejde o nic jiného, než aby se průhledně hospodařilo s jejich zdroji, tj. dle stanov a rozhodnutí usnášeníschopného shromáždění, které je nadřízeno všehoschopným, popř. částečně neschopným výborům. Jen nemoudří, popř. slabomyslní nechávají rozhodovat o sobě bez projevení své vůle, ev. nejsou schopni stavět proti sobě argumenty při řešení záležitostí v diskusi a sklouzávají k neodůvodněným pomluvám, když jim dojdou argumenty.

5:10 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Tlačová Voprava: NE přestože, ALE PRÁVĚ PROTO se mezi námi našlo pár MOUDRÝCH jedinců, kteři jim jejich práci (při neschváleném utrácení zdrojů vlastníků) opravdu "komplikují" ... :)

5:13 dop.  
Anonymous Anonymní said...

AD Děkuji moc členům našeho výboru, že se starají o náš bytový komplex

Dle našich informací se starají zejména o svůj vlastní prospěch, respekt. co nejsnažší práci za co možná nejvyšší odměny bez ohledu na znění pro ně závazných stanov, že!?

6:12 dop.  
Anonymous Anonymní said...

(9) Výbor jako výkonný orgán společenství zejména
b) rozhoduje o uzavírání smluv ve věcech předmětu činnosti společenství, zejména k zajištění oprav, pojištění domu a zajištění dodávky služeb spojených s užíváním jednotek,

1:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

To víme také, stanovy známe. Shromáždění je tam před výborem?! Proč asi?! Viz též níže aneb proč jste to sem nedali i s odrážkou a), tj. vytrhli to z kontextu.

a) zajišťuje záležitosti společenství ve věcech správy domu a pozemku a dalších činností společenství podle zákona o vlastnictví bytů a těchto stanov (!), pokud nejde o záležitosti, které jsou v působnosti shromáždění (!); zajišťuje plnění usnesení shromáždění (!) a odpovídá mu za svou činnost (!).

Tj. ad b)
smlouvy uzavírá dle pokynů = usnesení usnášeníshopného shromáždění a stanov, tj. např. o modernizaci dveří týkající se všech nemůže samo rozhodnout, může to jen ostatním navrhnout tak, jako učinili okolo!

12:11 dop.  
Anonymous Anonymní said...

To je prece blbost, pokud firma pracujici pro spolecenstvi mu vypovi smlouvu (treba firma na uklid), tak vybor spolecenstvi musi zajistit jinou. Dle vas musi cekat na usnasenischopne shromazdeni. Tedy, pokud se takove nesejde tak uklizet nebude nikdo.

1:36 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Od toho jsou nasmlouvány výpovědní lhůty a pokud je to možné, je potřeba alespoň nějaký tendr (tj. nejméně oslovit pár konkurenčních dodavatelů). A zrovna u úklidu je vhodné zavést úklid svépomocí. O konečném dodavateli by (od částek stanovených ve stanovách)) mělo o volbě dodavatele automaticky rozhodovat shromáždění!

3:22 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A proc jste tu svepomoc nenavrhl na shromazdeni, i kdyz neusnasenischopnem a placate si jatra tady? Seslo se tam dost lidi na to, aby se zjistilo, zda je o toto zajem. Byl jste tam vubec? Proc jste tam mlcel?

3:38 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Byli jsme tam a všicia, respekt. většina tento návrh dostali(a) prdem, teda předem do schránek, aby se nad tím zamysleli, ať na případné usnášeníschopné schůzi totok řešíme, takže o tom splovlastnícia již ví a doufejme, že o tom uvažují, zvažují (různá) zlepšení ... Jak jste sami viděli/slyšeli na neusnášeníschopném shromáždění, aktivních schopných starajících se spoluvlastníkůů není mnoho, a to není hohoho! :) To je spíš k pláči ve spíži. :) :(

4:33 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Lidi na to prostě *m*r*d*a*j* a klidně se nechají okrádat!

4:33 dop.  
Anonymous Anonymní said...

(c) skřiváncia na netu: "MI víme, jak se má s námi správně SOUdlužsky projednat navýšení plateb apod.!" K tomu srovnejte:
* skřivánci na niti: My víme, jak se má s náma správně soudružsky projednat navýšení plánu anebu kak zakaljalas stal na rudém kladně?!
* (v)tip: Četká Tě sqělá bubouctnost, chlapče! Jednou převezmeš všechny naše stádní dluhihihi! :) Ale to je také spíš k pláči! :(

6:20 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Hodte na nej sit. Ten mocny proud myslenek snad muze zastavit uz jen sebevrazedny atentatnik.

K tomu srovnejte:

viz. stare arabske prislovi: Psi vyji, ale karavana jede dal.

6:34 dop.  
Anonymous Anonymní said...

To je dobry tady na tom blogu ma kazdej plnou hubu kecu a dyz je schuze tak drzej hubu nebo tam nejdou vubec.
Ty si panacku rozhazes papiry do schranek a cekas ze to tam nekdo rozjede za tebe a to sam drzis zobak?Jo bylo tam byla par zajimavejch pismen ale se mam dva dny pred schuzi pidit po tom co je na tom pravdy. Ty kecy revizora taky a na shromazdeni?tam ani nebyl
Bubenik rozebira kravoviny jako proc sviti svetlo v atriu ve dne a tak je schopnej o nesmyslech debatovat hodinu. To me zajima asi tak jestli v atriu sere honackej pes a jestli vynadal jeho panici nebo ne.Co zajima me je jestli pokazdy kdyz ten hlucnej blb vleze do baraku je slyset az u pudy a jestli zaplatil co ma.Az se namichnu pronajmu to i se stanim ukackam pekne po deseti lidech a jeste jim koupim poradny Cdeso a hodne nadupanej suround abych vas nasral.Bude prdel v baraku disko a v garazi Hungaroring .Vsichni mate kecy a chovate se jako dobytkove.Jesli tenhle komentar nektery ze ctenych sousedek vadi at se zamysli nedriv sama nad sebou.No jisteee nejsem zadnej inteligent ja jen blb s deviti tridama a pro vas vy blbouni si mam lamat prsty s pravopisem a psat pekne slusne dete do hajzlu.

11:35 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Tak dalece, co víme, revizor, ani jeho zástupkyně s plnou mocí, se tentokrát bohužel nemohli dostavit, protože nyní bydlí v Kradci Hrálové a porouchalo se mu auto. Navíc by prAVděpodobně nevyřkl o moc více než ostatní a předem si prý stěžoval písemně. Dle stanov bychom (spíše) měli mít alespoň tříčlennou kontrolní komisi. Pan Bubeník se na shromáždění snažil prodiskutovat vše, co se dalo stihnout, vč. narovnání nastavení procesů dle stanov, za což mu patří velké díky.

12:04 dop.  
Anonymous Anonymní said...

(V)TIP: Viník bude přísně po zásluze potrestán stejně jako "darebák", jehož zásluhou se ta pravda dostala ven ...

http://novinky.cz/galerie/00/01/31/1445.html

12:41 dop.  
Anonymous Anonymní said...

viz není zkratka, tudíž se nepíše s tečkou. je to rozkazovací způsob od vidět. na solventsku mají viď, viď?! (c) made in finansko

12:42 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Coze!? revizor spolecenstvi bydli v Hradci Kralove!?

12:45 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A proč by nemohl?! Je to trestné?! O svůj a náš majetek se klidně může starat odtamtud! Když s ním výbor nekomunikuje dle jeho představ, co s tím má dělat?! A stěží může za to, že mu kleklo auto.

2:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A úklid kontroluje prostřednictvím domovního důvěrníka v rámci OPBH :-)

2:54 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Hlavně že revizóruje! A docela mu to jde, klukovi šikovnýmu! A zadarmo! :o)

3:08 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Pro me je taky s podivem, ze jeden z revizoru (zduraznuji schvalne slovo jeden, v nasem spolecenstvi mame totiz, pokud si matne vzpominam zvoleny revizni organ slozeny tremi lidmi),bydli minimalne od vzniku SVJ v Hradci Kralove. Takze patrne velky kulovy vi o dennich problemech v baraku, dostava informace jen zprostredkovane podle toho co mu nekdo (treba pan bubenik) vzdycky nakeca (jak dalece mohou byt informace objektivni at uz prichazi zleva ci zprava je na laskavem zvazeni ctenaru) a stara se jen o to aby kazdej mesic zhrabnul co nejvetsi dividendu s co nejnizsimi naklady. Takze takovy Zorro mstitel, ktery ale bohuzel asi nezna ani sve povinnosti dane zakonem a stanovami spolecenstvi.

3:12 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Máme-li 3 členný revizní orgán, tak proč nikdo z nich nevystoupil na shromáždění!? To jsou všichni z Hradce Králové a všem nejelo auto!? :-)

3:44 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Portože je jen jeden a jete z HK. Aspoň pan Bubeník se aktivně stará i o ostatní, a o to, aby se výbor činil dle stanov. Klíďopíďo svolejte usnášeníschopnou schůzi a nechte se zvolit do kontrolní komise.

5:03 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, pan Bubeník se stará o všechno možné, ale že sám porušuje stanovy, když neplatí za služby to ho nevzrušuje a vás také ne.

6:04 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Kdy bylo prosím dle stanov rozhodnuto, jaké jsou pro koho zálohy, co má výbor pro naše SVJ (ne)nasmlouvat, a obdobně, kdy bylo schváleno hospodaření, na základě něhož (schválení) lze vyúčtovat nedoplatky/přeplatky?! Jen slabomyslní (= diagnóza, ne nadávka) platí za to, co si neobjednali, že?!

6:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Přesně tohle jsem od vás čekal pane Bubeníku :-)

Máte pravdu, to mělo být schváleno na ustavující schůzi, když byl ještě Eshel ve výboru, ten uzavíral smlouvy s Ikonem. Tehdy jste se hlásil a chtěl to schválit? Eshel je ale fuč a dům je náš, měli bychom se proto tak všichni chovat.

Možná je většina členů společenství slabomyslná, ale je tu ješte jiný rozměr celé věci, a sice určitá slušnost a smysl pro povinnost.

Služby odebíráte, ale neplatíte. Nebo mě opravte, že nosíte odpad jinam (někde ho ale platit musíte), na chodbách svítí světlo, jezdíte výtahem...

Je jasné, že služby by se platily, otázkou je jejich výše. Co vím, tak platíme obdobné náklady jako u jiných bytových domů obdobného typu. EPS by mohla stát dejme tomu o 100 Kč/měs méně, ale to je věc koncepce řešení.

Ano, žijeme v právním státě, máme svoje práva a povinnosti, ale jsme také lidé a cítíme co je správné, prostě určitá solidarita. Nevím, asi nejsem schopen vám to vysvětlit.

Koupil jste si prostě byt, a jeho vlastnictví přináší určité povinnosti, aniž by vám to někdo schvaloval.

6:47 dop.  
Anonymous Anonymní said...

1. Na ty věci, o kterých píšete, jsme si předplatili dostatek.

2. Jak se mají vlastníci chránit před výborem, který je schopen utrácet zdroje bez schválení shromážděním?!

3. Na těchto záležitostech v prvních letech je potřeba doladit nastavení procesů dle stanov a zákona + zajistit, aby se lidé o svůj majetek aktivně zajímali/starali! O to nám zejména jde,

6:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

inspiracia: v okolních domech, jakmile neměl Eshel většinu, svolali usnášeníschopná shromáždění a provedli důsledné revize nasmlouvaných dodávek.

6:57 dop.  
Anonymous Anonymní said...

1. Jak myslíte předplatili, vše se vyúčtovává.

2. Podívejte ve stanovách je limit 50 tis. bez schválení.
Co vás trápí je, že se jedná o modernizaci, a že to musí schválit shromázdění.
Pokud by tedy výbor koupil jiný zámek stejného typu, tak se o modernizaci nejedná a vše je v pořádku a dle stanov :-).

3. Sám jistě vítě, že legislativa pro SVJ je obecně "v plenkách", a že spousta záležitostí není nikde řešena, nebo je řešena s nejasným výkladem.
Pokud vím, tak snad máme obecné stanovy vytvořené MMR a nevím o nějaké prováděcí vyhlášce apod., kde je uveden rozsah některých termínů.

7:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Svolejte většinu, proveďte důsledné revize, prosím, co vám brání.

Zvedněte se, obejděte sousedy, vysvětlete jim, že vám vadí platit to a to, a přesvědčte je, že je nutná změna.
Máte ruce, nohy, ústa, tak konejte. Proč už nejste na chodbě.

Jako člen společenství máte právo s dalšími členy (nevím kolika) iniciovat shromáždění.

7:17 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Kratochvíl na schůzi uváděl výši dluhů (asi 150 tis) a vy tady pořád řešíte výměnu pitomýho zámku, kterej pozitiva má. Nevim jaký pozitiva má ten dluh.

7:27 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Zámek nebylo třeba měnit. Týká se všech, dle stanov o tom má rozhodnout shromáždění bez ohledu na cenu.

Zdá se, že 3. bod jste nepochopili: Nikdo netvrdí, že stanovy jsou vadné, ale že výbor překračuje pravomoci mu stanovami mu svěřené. Konkrétní případ viz výše v tomto komentáři.

Naopak, nám stačí platit, co jsme si objednali a co bylo schváleno. Výbor by to měl obejít a svolat usnášeníschopné shromáždění, ať můžeme plno věcí řádně prodiskutovat a vyřešit.

O jakém dluhu/dlužnících mluvíte?! Dle stanov zatím ani nebyly stanoveny zálohy, ani schváleno hospodaření, na základě něhož lze teprve vyúčtovávat. Až se to konečně jednou schválí, poté teprve bude vidět, kolik výbor vytvořil dluhů díky objednávkám, které mu shromáždění neschválilo, a kolik jednotliví odpovědní činitelé komu dluží.

7:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Takže chcete říct, že váš dluh je vlastně dluh výboru.
Vy jste kabrňák.

8:24 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A na co Bubenik potrebuje usnasenischopny shromazdeni,je revizor ,tak at si na vyboru vyzada co potrebuje a nezavisle :-) to zkontroluje.Vy ty prasule co neplatite za sluzby davate do nejaky advokatni uschovy,nebo je nekde sporite? protoze mam takovej dojem ze se z tech dluhu jednou poserete :-)).Co ze ste se snazil resit,to ste se na shromazdeni zeptal na dve polozky z toho slavnyho rozpisu a resil to debilni svetlo ? Co chce resit ten Revizor ,kdyz bydli v Hradci.On mu vybor posila ke kontrole nejaky sjetiny smluv a uctenek atd.nebo mu Bubenik o vikendu vozi UCTO na flashce?Jak teda ten expert kontroluje jestli je vsechno v poradku.

8:52 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Chci jen usmernit Vase horeni pro vec. Bubenik neni revizor, jen stoura bez radneho pravniho povedomi co se rad posloucha. Zvoleny revizni organ je skutecne triclenny a ne one man show, jak se nam tady snazi nekdo nakecat.

11:38 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Dle vašeho výkladu stanov se zámek týká všech, ostatně jako cokoliv ve společných prostorách, takže se vším čekejte na shromáždění a nestěžujte si na nečinnost výboru.

11:42 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Potom teda kde byl onen organ na minule schuzi, krome pana Bubenika a Rosera jsem zadne jine namitky nezaznemenal.
Revizni organ je tedy pan Grusser a kdo jeste?

11:45 dop.  
Anonymous Anonymní said...

To si budete muset pane bubeniku zjistit sam a pak Vam asi da taky dost prace nadchnout je pro sve originalni a neotrele myslenky. Protoze to je docela soda.

11:51 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Tak dalece, co víme, byl zvolen pouze jeden revizor, ačkoli měla být zvolena nejméně tříčlenná kontrolní komise.

AD Bubenik neni revizor, jen stoura bez radneho pravniho povedomi co se rad posloucha. Zvoleny revizni organ je skutecne triclenny a ne one man show, jak se nam tady snazi nekdo nakecat.

Sqělý pan Bubeník se pouze aktivně stará o svůj majetek a tím (veřejným příkladem, respekt. vzorem) i o majetek ostatních! A pr(á)vní povědomí má z vás mimo(v)chodem nejvyšší, protože se snaží donastavit procesy dle stanov plus zdravého rozumu a poněvadž má několik pr(á)vní(ch) zkoušek! Nejni OnDonDoň náhodou vedoucia soudu ústavu národníhohoho zdravííí, tzv. Ústavníhohoho soudu?!

5:22 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Na těchto prvních záležitostech se alespoň nacvičí průhlednost a důvěryhodnost konání výboru, a o to tu jde zejména.

Jak jsme natom prosím se zavedením tzv. transparentních účtů?! Viz tip z počátku roku tj.

NETRANSPARENTNI HOSPODARENI VYBORU  ZAVEDENI TZV. "TRANSPARENTNICH" UCTU
Viz "je ale potreba hlidat si financni toky, zda se nerealizuji predrazene zakazky a spravce neinkasuje provize za vyber dodavatelu. Spolecenstvi ma vzdy pravo dohlizet na transparentnost vyberu. V tom mohou pomoci take takzvane transparentni ucty, kde jsou zaznamenane a zverejnene veskere transakce v aktualnim case. Vsichni majitele tak maji moznost sledovat, co se deje s jejich penezi!".
Zdroj: Hledáme členy výboru. Zn. Znalost práva výhodou
http://www.lidovky.cz/hledame-cleny-vyboru-zn-znalost-prava-vyhodou-fqz/ln_noviny.asp?c=A070612_000149_ln_noviny_sko&klic=219818&mes=070612_0
Dale viz napr. Vlastníci bytu na internetu
http://www.lidovky.cz/vlastnici-bytu-na-internetu-d1w-/ln_noviny.asp?c=A070612_000150_ln_noviny_sko&klic=219818&mes=070612_0

5:26 dop.  
Blogger king said...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

5:27 dop.  
Anonymous Anonymní said...

ad SPAŘÍNEK ČEZKÝ

Pište, bardi, střádejte! Až bubete mít 9 miliard a 10 mylyjónu k tomu, při'ďte, zúčtujem spolu!

5:40 dop.  
Anonymous Anonymní said...

oprava anebu "rozsypany" ? vyse je puvodne <=>, tj. NETRANSPARENTNI HOSPODARENI VYBORU <=> ZAVEDENI TZV. "TRANSPARENTNICH" UCTU

5:47 dop.  
Anonymous Anonymní said...

viz též Jiránkův (v)tip "Četká Tě sqělá bubouctnost, chlap(č)e ... Jednou tatiž převezmeš všechny nšaše stádní dluhy ..."

5:48 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Změna kontaktu člena výboru z lnenicka@zivnobanka.cz na tomas.lnenicka@unicreditgroup.cz

1:58 dop.  
Anonymous Anonymní said...

OSOBA ZODPOVĚDNÁ ZA DOSTAVBU 5. ETAPY NA HRÁDKU Dušan Louda louda@impact-corti.cz + 420 221 511 160

---------- Forwarded message ----------
From: Juerg Zwahlen jzwahlen@impact-corti.cz
Date: 21.11.2007 11:54
Subject: RE: URGENCE: dotaz na Impact-Corti.cz: Kdy prosím začnete stavět 5. etapu Na Hrádku? Děkujeme
Cc: Dusan Louda - IMPACT engineering louda@impact-corti.cz


Dear Mr ******,

Project manager of this project is Ing. Louda (Tel: +420 221 511 160)

Dear Mr. Louda

Please get in contact with Mr. ****** and communicate the state of the project (in case that he is neighbor or somehow else touched by the project). Please communicate this by telephone (ask the gentleman by email to send you his phone).

Kind regards

Juerg Zwahlen

Juerg Zwahlen
Jednatel
IMPACT-CORTI s.r.o.
Lighthouse Vltava Waterfront Towers
Jankovcova 2c, CZ - 170 00 Praha 7
Tel: +420 221 51 11 60
Fax: +420 221 51 11 69
E-mail: zwahlen@impact-corti.cz
Web: www.impact-corti.cz

---------- Original message ----------
Sent: Wednesday, November 21, 2007 10:50 AM
Subject: URGENCE: dotaz na Impact-Corti.cz: Kdy prosím začnete stavět 5. etapu Na Hrádku? Děkujeme

---------- Forwarded message ----------
Date: 14.9.2007 8:01
Subject: dotaz na Impact-Corti.cz: Kdy prosím začnete stavět 5. etapu Na Hrádku? Děkujeme

3:46 dop.  
Anonymous Anonymní said...

---------- Forwarded message ----------
From: Dusan Louda - IMPACT engineering louda@impact-corti.cz
Date: 23.11.2007 14:42
Subject: RE: Dostavba V etapy Na hradku



Dobrý den,
jak už víte, mám na starost přípravu výstavby bytového domu ve vašem
sousedství. Není to jednoduchý dům, ve specifických
podmínkách a se spoustou překvapení, která vycházejí postupně na povrch.
Přáním nového investora je začít se stavbou
co nejdříve a co nejdříve ji dokončit. Vy máte jistě stejné přání a váš
zájem o informace je legitimní a naší praxí je
u každého projektu komunikovat se sousedy. Ale musím vás poprosit o volbu
jednoho zástupce z vašeho domu, se kterým budu
komunikovat. Za posledních 24hodin jste se mi ozvali z vašeho domu tři,
některé otázky se opakují, jiné jsou různé a pokud bych
měl odpovídat na dotazy každého majitele bytu v sousedství, tak nebudu dělat
nic jiného. V prípadě dvou
sousedních domů v ulici Za Černým mostem jsem v kontaktu s předsedy SVJ
(p.Budina, p.Vojtěch) a řešíme společně otázky týkající se
plánované výstavby.
Proto navrhuji osobní schůzku se zástupcem (zástupci) vašeho domu, kde se
budeme mít šanci trochu poznat, vyříkat si některé záležitosti a
potom již komunikovat po telefonu a e-mailu. Protože pro vás možná
jednoduchá otázka kdy začneme stavět nemá v tuto chvíli ještě
jasnou odpověď. Snaha je co nejdříve, ale probíhá výběrové řízení na
gen.dodavatele a přitom se potýkáme s problémy po minulém
investorovi, takže ve hře je mnoho aspektů, které na to mají vliv a když vám
v tuto chvíli řeknu, že chceme začít v průběhu ledna, tak
to berte pouze jako předběžnou informaci, která se bude upravovat na základě
dalšího vývoje. Celou situaci bych vám rád popsal osobně a ne písemně,
protože tak předejdeme možnosti nedorozumnění. Na příkladu ostatních sousedů
jsem se přesvědčil, že osobní přístup je nejlepší postup.
Co se týče štítové zdi, tak je to pro mě jedno z dalších nemilých
překvapení, která nám připravil předchozí investor. V rozpočtu s tím
počítáno není, ale stejně jako vy máme zájem aby se to dokončilo, takže
budeme společně řešit.
S pozdravem
Ing.Dušan Louda

6:11 dop.  
Anonymous Anonymní said...

MC Praha 14 povolila posunuti terminu dokonceni komunikaci Na Hradku z 31.12.2007 na 31.12.2009. Podekujme pi Joudove v cele stavebniho odboru.

10:57 dop.  
Anonymous Anonymní said...

http://svjpeluskova1444.pise.cz/

1:35 dop.  
Anonymous Anonymní said...

sex ESCORT vбs vrele vнtб na svэch strбnkбch nabнzн vбm PRAЋSKЭ ESCORT fantastickй kvality. Jsme dobre zavedenн a mбme radu zkuљenostн nejen s naљн, ale i zahranicnн klientelou. Naљe agentura vбm poskytne ten љpickovэ PRAЋSKЭ ESCORT s jakэm se jinde nesetkбte. Naљнm cнlem je nejen maximбlne uspokojit poћadavky klientu, ale skutecne se postarat o to, abyste nбs dбle doporucovali jako nejlepљн PRAЋSKЭ ESCORT.
Nбsledujнcн strбnky Escort Sexy Divky Prague obsahujн sexuбlne explicitnн materiбly, kterй by nekterй osoby mohly pohorљovat a jsou urceny vэhradne pro osoby starљн 18 let. Neћ budete pokracovat, prosнme seznamte se s kompletnнm obsahem podmнnek pro nбvљtevnнky. Kliknutнm na nбpis "VSTUP" dбvбte na vedomн plnэ a bezvэhradnэ souhlas se vљemi temito podmнnkami. Dekujeme za pochopenн.
http://sex.xxx-escort.cz/

6:15 odp.  

Okomentovat

<< Home